[TOEC] CQWW SSB SM0W(SM0WKA) SOSB/80 HP

SM3WMV Mikael sm3wmv at hotmail.com
Mon Oct 31 14:44:36 EST 2005

Hejsan!

Ett nytt SM-rekord som torde stå sig ett tag. Kanske t.o.m. ett nytt
EU-rekord beroende på vad andra kört, bra jobbat Teemu! Kondsen verkar ha
varit ganska optimla för lågbanden i år. Lågt SFI = sämre aktivtet på höga
banden och lågt K & A-index under hela testen.

Jag körde 106 qson remote under testen. Hade planer att åka hem och köra
seriöst men fick lov att ställa in dem. Blir garanterat aktiv i CQWW CW iaf.

//Micke (SM3WMV // SM3W)
http://sm3w.magicbug.co.uk/sm3w/index.php