[TOEC] SAC SSB - M/S-utmaning

Håkan Olsson sm6eqo at bredband.net
Tue Sep 13 06:11:08 EDT 2005

Jag kommer i alla fall köra SAC CW. Som vanligt i QRP-kategorin.
Skall försöka hålla ut alla 24 timmarna och om Gud och konditionerna
vill; med lite bättre resultat än förra året. Har ju bättre antenn så det
b-o-r-d-e  inte vara någon omöjlighet... :-)

Få se om inte också grannen - Micke/SM6VJA - också kommer att göra
en insats. Har nämligen tjatat på honom nu under några veckor...

73 de
Håkan / SM6EQO