[TOEC] Ang SAC: Vill SM vinna eller ej?

Eric Lund eric at itri.se
Thu Sep 15 03:25:01 EDT 2005

Bra skrivet SM5S!

OM vi förlorar landskampen i år också så skulle jag vilja ha ditt tillstånd
att publicera debattinlägget som ledare i QTC nr 9 2006 i något modifierad
form - OK? Alltid sporrar det någon!

Ska själv vara med båda helgerna trots papperslogg, inte speciellt goda
telegrafikunskaper och antagligen antenn bara på 40/80, men med
contestglädje som räcker långt.

73 Eric SM6JSM / SA6A i CW- och 7S6A i fonidelen