[TOEC] SAC SSB

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Fri Sep 23 09:19:54 EDT 2005

Konditionerna är fortfarande lite dåliga i SM2, egentligen
begriper jag inte varför, enligt alla index och soldata
tycker jag att det borde vara bättre än vad det är.
Det är ju CQWW RTTY också till helgen, är nog skojigare
att försöka köra några nya länder på RTTY än att sitta
och köra Ryssar och Tjeckoslovaker i SAC.

73 SM2EKM