[TOEC] SK9HQ

Hakan Eriksson SM5AQD sm5aqd at telia.com
Fri Jun 30 12:31:38 EDT 2006

Tjena,

IARU testen är ju en kul test dels är den 24 timmar så alla kan oftast
vara med hela testen samt att det skapar en team känsla då många
stationer kan vara igång med sammma signal på olika mode på samma band
från olika delar av Sverige på det viset kan man ju toppa och föresöka
utmana de stora typ DF0HQ. Har tidigare varit med och kört och funnit
testen mycket rolig eftersom det är realtivt full spruta hela tiden.

Okay att det inte blir någon satsning, får inget dåligt samvete om jag
hittar på något annat nästa helg.

73 / Hawk -AQD