[TOEC] Tabellstympning i Contestspalten? + förslag + SK60CG

Eric Lund eric at itri.se
Wed May 24 10:32:51 EDT 2006

Tack Jan-Erik,

det stämmer, men jag har redan hunnit tänka ut en ny variant, med hjälp av
Kurt SM2YIZ.
Återkommer i frågan.

Glömde meddela att jag inte kommer att kunna läsa mail till denna
e-post-adress förrän tisdag nästa vecka.

Skriv därför till sm6jsm at ssa.se please.

Lycka till i CQ WPX allihop. Hör ni SJ6A så ge mig en multiplier tack!

73 Eric SM6JSM/0