[TOEC] Tabellstympning i Contestspalten? + förslag + SK60CG

Sture Löf s at lof.se
Wed May 24 10:31:38 EDT 2006

Jag tycker också att det kan vara ett kul försök och bra förslag!
Dessvärre tror jag att förslaget också kan möta motstånd från dem som tycker
att tester är onödigt ont som förpestar banden. Att få mer av något man inte
gillar och dessutom få vara med och finansiera det kan reta upp folk. Jag
hoppas jag har fel. ;-)
SA5A Sture