[TOEC] CQWW DX SSB 2006!

SM3WMV Mikael sm3wmv at hotmail.com
Mon Oct 16 17:47:41 EDT 2006

Hej och hopp!

Vad är planerat runtomkring SM i CQWW?

Jag blir aktiv SOAB HP från SM2HWG precis som i WPX CW och SAC. Jag, SM2LIY,
SM3JLA och SM2HWG fixade med stationen i helgen, lagade lite bäverantenner,
JLA har fixat TenTec Titan-steget, fixade med datorerna och jag sökte efter
mjukvarobuggar i min nya SO2R box som jag byggt åt HWG...det tog några
timmar men tillslut lyckades jag hitta de flesta.

SFI kommer vara runt 80 och förhoppningsvis är solen lugn, bäst vore dock
ett solutbrott på Söndag eftermiddag men jag slipper gärna något utbrott
över huvudtaget under helgen.

Jag har även uppdaterat hemsidan om stationen och lagt dit ett bildgalleri.
Nu finns det även bilder sedan vi tog ner 4el på 40m i somras och en
arbetshelg vi hade i Februari då vi installerade en massa elektornik.

Adressen just nu:
http://sm2hwg.sm3wmv.com

//Micke (SM3WMV // SM3W // SJ3A) ... SJ2W i CQWW SSB!