[TOEC] SAC CW SF0F

Ove Friman - SFØF ove at sf0f.com
Sun Sep 17 12:22:39 EDT 2006

Eländes elände....efter ca 16 timmars körande brann sändaren i min IC7800 upp!!!!!

Det gick fint som snus tills riggen bestände sig för att bli en QRP rigg med endast 10 watts uteffekt. Istället för att övergå till QRP klassen sket jag i det hela och gick och lade mig istället. Missade därmed förmiddagsöppningen på 20 & 15 mot bla asien därav det relativt låga antalet QSO'n på dessa höga band. Dax att hiva iväg riggen till SRS för en allvarlig översyn och förhoppningsvis möts vi i nästa contest.

73 de Ove Friman - SF0F / SM0PSO

Call: SF0F
Operator(s): SM0PSO
Station: