[TOEC] 5 Band DXCC

SM5DJZ Jan/John smfivedjz at tele2.se
Mon Jan 29 01:46:42 EST 2007

Hejs
Lite utanför ämnet kanske men ändå...
Har du erhållit en 5 Bands DXCC-plakett??
I så fall är jag intresserad av att få veta
vilket nummer detta har, samt vilken datum det är signerat.
Jag har listat f.n. ett 20-tal SM-stationer med
liknande info men skulle få tag i betydligt fler.
Kolla gärna med andra i klubben eller i din
närhet om hans eller hennes info saknas.

Adressen är  http://hem.passagen.se/sm5djz/5BDXCC.htm

Tyvärr kan inte ARRL få fram dessa uppgifter så jag får gå bakvägen i stället.

Skicka mig dina uppgifter
till   sm5djz[at]ssa.se  så uppdaterar jag efter hand.

Tack för din medverkan

73 de Janne SM5DJZ

smfivedjz at tele2.se          sm5djz at ssa.se
Jan Hallenberg