[TOEC] SK9HQ IARU

SM6U/Rickard sm6u at sk6aw.net
Mon Jul 16 10:49:01 EDT 2007

> Hello Grabbar,

Hej!

> Måste tacka alla inblandade i SK9HQ aktiviteten denna helg...det var
> förbaskat roligt.
> Tur att man hade den där chat möjligheten......

Verkligen kul med uppslutningen, hoppas vi kan slå detta nästa år! Jag skall försöka hålla mig så långt bort från 40m SSB som
möjligt :)
Chatten lättade upp stämningen lite under de tunga timmarna när fingret hamrade konstant på F1-Knappen.
Stort tack till alla som deltog, speciellt SM3SGP & co (SK3W) som bjöd på serverat bord och härbärgerade oss under testen.

> Tack för all support med daterit och uppkoppling.
> De flesta är väl på denna reflektor.
> Får väl reda ut det där med kaffekokarn och kråkorna vad det lider.

Det blir nog aldrig något svar på kaffekokningen! Sista kaffeserveringen hos oss uteblev, så jag funderar på om den alternativa
servitören tänkte börja med dig, men snodde in sig i snårskogen på vägen ..?

> 73 / Håkan -AQD

P.S. Teemu postade just någonting som bör likna slutresultatet på ssa.se. D.S.

73 de
 SM6U/4 Rickard
 +46 - (0)703 - 075 240