[TOEC] CQ-M

Håkan Olsson sm6eqo at bredband.net
Mon May 14 10:05:56 EDT 2007

Vadå "lilla"?!

Alla kan vi inte hänga vid radion 24 timmar i sträck, så:
Hade du kul?
Var det intressant?
Ser du fram emot nästa contest?
Om JA!
I så fall var det ett STORT resultat!!!

Prestationsångest i all ära,
men huvudsaken är väl ändå att ha kul?
Det här är ju ändå en hobby.
Och vi gör det faktiskt helt frivilligt.
Ingen tvingar oss att köra det ena qso:et efter det andra.
Hela natten lång.
När vi inget hellre vill än att vila huvudet mot kudden.
I en ändlös radda.

Själv tycker jag att det skulle vara dj-gt roligt att slå Valery/RW3AI....
För han kör faktiskt qrp i qrp kategorin.
Jämfört med en del andra slemmiga varelser.
Men det är väl en dröm.
Och drömma kan man ju alltid....

Men innan jag dör dag skall jag ÄNDÅ slå den dj-len någon gång!!!

Ja, och contesten vi körde var alltså CQ-M (PEACE to the World)... :-)

73 de
Håkan/SM6EQO
http://hem.bredband.net/b101180/