[TOEC] Ang: Re: CQWW CW SM5MX SOSB/160 LP

anu153j at tninet.se anu153j at tninet.se
Thu Nov 29 07:48:08 EST 2007

Tack för det Rolf!
Jag tycker att "vi själva" alltför ofta "pratar negativt om
amatörradio".
Vi vet ju av erfarenhet att man ibland inom finansvärlden kan styra
utvecklingen genom att "prata upp" eller "prata ner" kursutvecklingar
och det ena och det andra. Låt oss vara positiva och ta till oss
exempelvis denna typ av info som du Rolf ger.
Det finns mycket positivt fortfarande inom amatörradion.
73 de Rune SM5COP