[TOEC] Ang: Re: SM2CEW i SMP

Håkan Olsson sm6eqo at bredband.net
Sat Sep 1 04:51:41 EDT 2007

Hej Rune!

Det är bara att beklaga! Men om du går in på
http://hem.bredband.net/b101180/SMP%20H%2007.html och klickar på "(arial
photo of the place)
<http://hitta.se/LargeMap.aspx?ShowSatellite=true&z=0&cx=1272030&cy=6399320&PointX=1272035&PointY=6399312&var=m%F6lndal&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&SearchType=4&name=QTH%20&weather=false&showTraffic=false>"
så ser du att stället jag håller till på har bebyggelse runt omkring.
Dessutom är det industrier 2-3 kilometer mot syd och sydost. Det blir en
hel del noise det, antar jag. Men var så säker, det kommer att vara en
del tänkande och fibblande och byggande på den här kanten fram till
våromgången så förhoppningsvis kommer jag att höra dig då!

Portabeltesten är nämligen en seriös och väääääldigt allvarlig historia,
serru!

73 de
Håkan / SM6EQO