[TOEC] SAC från SG5X / SM5AQD

SM7YGZ sm7ygz at sm7ygz.se
Mon Sep 24 14:23:28 EDT 2007

Byta band/mode i N1MM är jätte enkelt om man inte har riggstyrningen
igång. I  callsignfältet skriver man t.ex. cw och trycker på enter. Samma
sak med om man vill byta band, skriv bara t.ex. 3750 och enter.

Hoppas detta löste några knutar.

73
/Robban
SM7YGZ @ SK7OA>

Kul att se att ett blåbär som jag jag inte är ensam om att irra runt efter