[TOEC] NRAU-Baltic & tiden: tyck till!

Rolf Salme sm5mx at yahoo.com
Tue Jan 15 06:50:37 EST 2008

En får tacka för alla intressanta kommentarer angående
tiden på dagen för NRAU-Baltic-testen, främst då
CW-delen, som nog går v ä l d i g t tidigt.

Ingemar, SM5AJV, har lagt in en blänkare om det här i
den speciella Contestspalten på nätet och även gjort
det till "Dagens fråga". Där kan du alltså gå in och
rösta för eller emot en ändring av testtiden. Se
vidare:

http://www.qrq.se/contestspalten/2008/01/14/bor-nrau-baltic-contest-flyttas/

Det är en utmärkt idé att sammanställa alla lagda
argument i form av röstsiffror. Alltså: gå gärna till
länken ovan och gör din stämma hörd!

Mitt förra inlägg hade inte [TOEC]-vinjetten, trots
att jag skickade det till TOEC-adressen. Jag hoppas på
bättre lycka denna gång.

73,
Rolf
SM5MX