[TOEC] SAC 2007 - Resultat

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Wed Jun 11 02:12:47 EDT 2008

Ingemar,
Grattis till fina resultat och placeringar (SE5E/SK3W)!!!

Som Janne redan kommenterade så verkar det litet lurt med samma SM resultat
på de olika deltävlingarna, men det fixas säkert till snart...

Bara att ladda bössorna igen och se till att vi kan försöka vinna vartannat
år åtinstone ... Jag får väl leta efter en station i SM med liknande grejer
som RK3AWL och dra mitt strå till stacken i stället för att bränna en massa
krut på att köra från annat land och inte ge SM poäng i landskampen...

Kanske finns någon på denna sajt som vill låna ut sina grejer under SAC
(valfri helg) ?  ;)))

73 de R3A/SM6LRR