[TOEC] openASC

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Wed May 14 03:00:32 EDT 2008

Kul att se Micke! Tydligen är det någon som håller på med
någonting i alla fall. Det är så dött på TOEC reflektorn att
man kan tro att alla i contest Sverige somnat in, förvisso
även undertecknad.

Är det någon annan som håller på med nått spännande? Blir
det några nya antenner i sommar någonstans?

Min egen aktivitet har varit i botten sedan i fjol, måste
ta och skärpa till mig.

73 Janne SM2EKM