[TOEC] IARU-Region-1-Fieldday

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Thu May 29 01:35:09 EDT 2008

Hej Håkan!

Hade gärna kört litet portabelt i testen, men situationen med licensen här i
Ryssland gör ju att det tyvärr blir svårt att dra till skogs med
portabelutrustning... Däremot funderar jag att delta som vanlig stationär
station från RK3AWL, så ska lyssna efter Dig och alla andra SM och försöka
ge litet poäng.

Den 13-29 juni är jag hemma i SM och kommer då ta tillfället i akt att köra
litet QRP/P från Färgelanda där vi kommer spendera mesta delen av semestern.

73 de R3A/SM6LRR, Mats