[TOEC] Fw: [CCF] Keliennuste SAC-kisaan

Jan-Eric Rehn jan-eric.rehn at telia.com
Sat Sep 13 13:04:07 EDT 2008

Hej!

Jag kan inte finska, men Jari har gjort Propagation Forecasts via
VOACAP.COM:

Scandinavian Activity Contest, SAC
September 2008, SSN 7
Forecasts by Jari Perkiömäki, OH6BG/OG6G

OH6, Vaasa 63N 21E
OH5, Lappeenranta 61N 28E
SM0, Stockholm 59N 18E
LA, Oslo 60N 10E
OZ, Copenhagen 56N 13E
TF, Reykjavik 64N 22W
OY, Torshavn 62N 7W

Lite dåligare kartbilder, men "färggladare" utbredning än på SM5AJV:s
http://qrq.se/sac/wp-content/maps/sm0/

73 de Janne, SM3CER

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Vanity calls: 7S3A - SA3R - SF3A
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer at contesting.com - sm3cer at ssa.se
Skype: janericrehn
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SK3W - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000, 2002 and 2006