[TOEC] Slöhet - trötrthet

Rainer Martinsson sikarainer at swipnet.se
Tue Apr 21 23:24:30 PDT 2009

Hej alla på TOEC - ser att aktiviteten är dålig - Varför  inte satsa på dom unga och göra det öppet
inte innesluta sig i någon kockong (eller hur det stavas) i en nämnd för inbördes beundran. Jobba öppet
och försök engagera ungdommar fixa det i lokala klubben - kör digitala medier för att sedan leda dom vidare

Själv har jag tre  söner som växe upp när jag var mest aktiv - ingen blev  amatör utan alla hamnade på
internet och tyckte att radion var det gamla kommunikationssättet. Det tycker dom förtfarande och jag har
gett  upp!

Bara att inse att vi behöver skärpa oss!

73 de Rainer SM2DMU & 7S2E