[TOEC] Nybörjartips inför SAC önskas!

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Tue Aug 4 02:42:30 PDT 2009

Mycket bra initiativ Ingemar!

Jag ska försöka fundera litet med förhoppningsvis ett bra minne hur jag
upplevde det 28 år tillbaka då jag var grön som en paprika i ett växthus...

Det vore kul om så många som möjligt skickar denna information till Ingemar,
så vi kan erbjuda en god service till personer som inte kört så mycket eller
ingen SAC förut.

73 de LRR