[TOEC] SM2EKM SAC CW info

mike at sm3wmv.com mike at sm3wmv.com
Sun Sep 20 10:40:00 PDT 2009

Tjo

Kanonbra kört! Själv här nere i Burträsk blev jag ensam operatör och efter
att vi färdigställt 160m vertikalen (med hjälp av SM2XJP) var orken inte
nog för att köra mer än några timmar. Blev totalt 3.5h och 455 qson,
relativt jämt fördelade mellan 20 och 80m. Förhoppningsvis kan vi spendera
några timmar mer i SAC SSB men priorioteten ligger på att fixa klart
antenner, men nu är iaf ett band till "komplett".

Micke, SM2WMV (SJ2W)
http://www.sj2w.se

Vi får se vilka som dyker upp till helgen