[TOEC] SAC, P.S. re mjukvara

Rolf Salme sm5mx at yahoo.com
Mon Sep 21 04:07:51 PDT 2009

I mitt förra meddelande om SAC glömde jag skriva, att jag kör med programmet TR4W, version 4.157. Det kanske ändå är något att nämna, eftersom jag ser av Ingemars "publikundersökning" att det bara är 3 % som uppger sig använda det; när jag prickade för det, hoppade f ö siffran från 1 till 3%!

TR4W upptar alltså SAC bland tester det klarar av, även om det inte listas bland "This contest is known to be supported by" på SM3CER:s i övrigt fenomenala contestsida.

Jag tycker TR4W är ett alldeles utmärkt gratisprogram. För den som inte kan ryska kan jag också nämna att alltmer engelska verkar blandas in i programhanteringen, även om ryskan dominerar nästan helt i användarforumet i Yahoo.

73,
Rolf
SM5MX