[TOEC] SAC SSB

sm3jla sm3jla at telia.com
Thu Sep 24 06:58:54 PDT 2009

Enlig spaceweather så är det inga hål på gång och även om det dyker upp nått
under helgen hinner det inte bli
nå magnetstörningar av det iallafall. Det ska va om de blir nån CME av
fläckarna som vi har nu. Men även då är de ju en fördröjning på 30-60 timmar
beroende på hastighet. Nä jag tror på riktigt bra conds på de högre banden,
framförallt 15m.