[TOEC] RSGB IOTA Contest - SE5E

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Fri Jul 30 00:28:30 PDT 2010

Hej Ingemar!

Intressanta iaktagelser. Även jag tyckte att IOTA-testen var riktigt kul.
Hög aktivitet och ganska lagom med stationer som ropade för att få en smidig
hantering av "pilen". Nästa gång får det bli en portabelexpefition till
någon ö.. Kanske Malyv Vysotskij som ju försvinner som DXCC efter 2012.

73 de LRR