[TOEC] DA0HQ - dopade eller..?!

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Wed May 5 02:02:05 PDT 2010

Hej igen Rolf!

Håller med dig till fullo och tack för klarläggandet :)

Jo, det är intressant att sitta på första parkett här i Moskva. Speciellt
med tanke på kommande WRTC och alla de ryska och utländska deltagarna,
domarna och besökarna som kommer.

Jag tänkte skriva ihop ett litet reportage för QTC efter tävlingarna som
förhoppingsvis kommer intressera den svenska contestpubliken. Har även
översatt en artikel av RA3AUU om WRTC som kanske kommer med i juninumret av
QTC, om plats finnes.

73 de LRR