[TOEC] CQ WW SSB

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Thu Oct 28 22:49:19 PDT 2010

Lycka till Micke!

Sitter med liknande problem här... Gryende förkylning så det blir att ladda
upp med nässpray och halstabletter :)  Kör hårt och lycka till i CQWW så väl
som eventuell WRTC-satsning :)

Jag har stängt av den realistiska och pessimistiska delen av mitt huvud...
och kommer se hur det går att köra litet EU#003 WRTC-satning härifrån. Om
det går bra de första tävlingarna så kan det ju bli att man under kommande
två år måste komma hem till SM och köra 6 stycken kvaltävlingar här oxo :)

73 de LRR