[TOEC] Fw: SAC cw SM5CSS

sm6lrr at gmail.com sm6lrr at gmail.com
Thu Sep 23 10:34:29 PDT 2010

Instämmer! Ett skolboksexempel i kreativitet och etik. Med tanke på hur få QSO du hann köra som HP, samt den tid du säkert ägnade åt felsökning, samt störning av körrytm, hade nog du nog egentligen kunnat behålla dina enstaka HP QSO, men räknat dig som LP ändå. Ditt agerande är så klanderfritt att det borde ge hedersomnämnande! Dessutom ett finfint resultat! 73 de Mats, LRR