[TOEC] CQ WPX CW 2010 - slutliga resultat

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Mon Apr 4 00:25:41 PDT 2011

Hej!

Slutliga resultat för CQ WPX CW 2010 finns nu på:  www.cqwpx.com

Onlinedatabasen har uppdaterats.

Alla insända loggar (förutom CHECKLOGGAR) är nu publika:
http://www.cqwpx.com/publiclogs/2010cw/

CQ WPX under ledning av Randy K5ZD tycker jag personligen nu ligger för
förstaplatsen av alla tester!

En föredömligt skött test med bra kontakt med verkligheten
(feedbackundersökningar). Kanske resultatet borde kunna komma snabbare, men
då de kommer vet man att de är kompletta och intressanta att läsa. Speciellt
publiceringen av allas loggar (publika loggar) tycker jag andra tester borde
ta efter. Det finns mycket intressant information att finna om man tar sig
tid att analysera sina egna och andras loggar. Hur ska man lyckas bli
bättre? Hur ska man lyckas "klå" kompisen som prenumererar på förstaplatsen
år efter år?

73 de R3/SM6LRR, Mats