[TOEC] K3LR video

Gunnar Widell sm3sgp at kkn.net
Fri Aug 12 01:30:02 PDT 2011

Mycket bra film. Jag blir sugen på att bygga en rejäl radiostation. När
den är färdig kan du komma hit och köra lite Janne. Med lite tur kanske
det är fler som är sugna på att bygga, och då är den färdig inom kort...

I sommar har jag försökt att aktivera mig lite här, genom att starta lite
nya projekt. Projektet har inkluderat lite resor hit och dit, samt
transporter av en massa tunga grejor. XIK och EPO har varit trogna
följeslagare här, samt ett antal andra "hang arounds". Tyvärr är det dock
svårt att få ihop arbetskraften som krävs.

Alla de intresserade ungdomarna som det talas om på K3LRs video har jag
dock inte sett till här, än. Till hösten ska vi väl försöka köra SAC och
CQWW.

//SGP