[TOEC] SAC

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Tue Mar 8 01:40:19 PST 2011

Grattis SM till finfint resultat!

Synd bara att SAC CC struntar i att döma enligt reglerna...

"Vinnaren" av SAC CW, SOAB HP (Europa och totalt) har själv uppgivit att han
kört Assisted
http://lists.contesting.com/archives//html/3830/2010-09/msg01326.html

Märkligt att han nu lyckats med bedriften att "vinna" trots att flera
deltagare tillskrivit SAC CC och påpekat fusket.

Jag tror att seriöst deltagande från icke-Skandinaver blir avsevärt mindre
under SAC 2011 pga denna anmärkningsvärda fadäs. Den kommer inte enbart
uppmärksammas på TOEC...

Det finns också ett antal andra högt placerade deltagare i SAC CW (alla
klasser) som kört Assisted med skimmer och andra clusterverktyg... Återigen
har SAC CC bevisat sin inkompetens genom att inte genomskåda detta flagranta
brott mot reglerna.

(Om någon tror att jag själv suktar efter förstaplatsen i SAC CW så är detta
inte fallet. Jag konverterar gärna min femteplats till Checklogg bara den
rättmätige vinnaren koras).

Som det är nu är resultaten för ickeskandinaver ett STORT SKÄMT!

73 de R3/SM6LRR (tidigare SAC-fantast, men inte efter denna blunder)!

'