[TOEC] Sista dagen att bidra till PileUP!

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Mon Sep 5 00:07:58 PDT 2011

Hej TOEC/CCF Talko-folket

   En liten förändring i SAC PileUP!'s tidtabell - vi siktar på
   att få den ut i morgon (Tisdag). Alla texter och foton
   måste skickas till mig i dag, Mondag September 5, före 20UTC.

   Vi har nu 50 sidor, och Monster-Olli skriver lite till + att
   det ha kommit in OH5AD's satsning. Nu närmar vi oss 52 sidor.

   *** Distribuerings-hjälp ****

   ccf, toec, cq-contest, bcc, uk-contest, vk-contest, es5tv - dom 7
   har jag på mina listor. Monster-Olli's näte täcker hela EA-språkiga
   världen, och PY hanskar vi oxo.

   Om ni känner till / kan ge mig bra e-post addresser - gör vänligen
   så. Av såna, som kan vidare i sina regioner sprida ut information
   om SAC- PileUP!, "LOL stuff" - som det heter. Nord-Amerika, Europa,
   Afrika, Asien, UA-områden osv.

tack, oh1wz et al.

--
Ilkka Korpela