[TOEC] RRTC-2012 (Russian Radiosport Team Championship)

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Wed Jul 18 18:52:46 PDT 2012

Ska ta upp den frågan med organisatörerna för årets tävling, Tror att de
alternerar mellan olika regioner beroende på var tävlingen fysiskt går av
stapeln. Jag har inga direktkontakter eller känningar med de som
organiserat de senaste åren. Återkommer om jag får något med substans mig
tillhanda...

73 de LRR