[TOEC] RAEM 2011 preliminära resultat

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Fri Mar 2 22:16:28 PST 2012

Hej Peter,

Håller med till fullo!  Jag körde den för första gången efter att ha haft
den "under luppen" ett antal år. Kommer med stor sannolikhet även försöka
köra den detta år om jag är hemma.

RW0BG, Viktor, som jag träffade i Norilsk sponsar en riktigt fin plakett
för förstaplatsen i Skandinavien. År 2010 vann vår Longwirekämpe SE6Y den
plaketten (se en bit ner på sidan)
http://raem.srr.ru/contest/raem_2010/award_2010.php

Vi får köra litet propaganda inför årets upplaga då det blir dags.

73 de LRR