[TOEC] IP Adress

Gunnar Widell sm3sgp at kkn.net
Tue Nov 13 12:36:51 EST 2012

Det är många mail som fastnar just nu TOEC listans filter. Oftast beror
det på att man skickar från en annan adress än den man använt när man
gjort subscribe.

Ett annat vanligt fel är att mailen är för stora.
Diverse andra saker gör också att det fastnar.

Jag eller IMO måste manuellt acceptera dessa därav lite fördröjning ibland.

73 de Gunnar SM3SGP