[TOEC] Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!1

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Fri Oct 19 05:43:55 EDT 2012

Det hedrar dig Tomi :)

Nästa förslag från min sida är att komponera multinationella team bestående
av alla skandinaviska länders medlemmar och tävla mot varandra i MS eller
MM kategori oberoende av var stationen befinner sig. Det vore ett bra sätt
att lära känna varandra bättre. Jag har bara positiva erfarenheter av att
tävla tillsammans med OH4A-gänget till exempel.

73 de Mats