[TOEC] Det svenska NTC-laget i SAC SSB

SM5AJV sm5ajv at qrq.se
Thu Oct 3 14:52:05 EDT 2013

Hallå igen!
Vi behöver fortfarande operatörer/stationer till NTC i SAC SSB!

Passa på att köra SAC på ett lite annorlunda sätt och samtidigt göra reklam
för SAC och contesting!

Jag tror mig ha flera kandidater till Multi-Single och två kandidater till
SOAB-klasserna.
Så ytterligare intresserade som gillar att köra Single-operator behövs.

Hör av dig snarast!

73 & Kör hårt!
Ingemar SM5AJV