[TOEC] Contest Dinner Stockholm 4 juni?

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Fri May 29 05:11:10 EDT 2015

Hej!

Vad säger ni om att boka något trevligt ställe och anordna en informell
contest dinner i all enkelhet?

Jag kommer befinna mig i Stockholm (på Lidingö) måndag till fredag morgon å
jobbets vägnar och tänkte det kunde vara skoj att träffa litet contestfolk
i Stockholm.

Det verkar som flera jag pratat med skulle kunna tänka sig torsdagen den 4
juni, förslagsvis efter 1800. Behöver inte vara någon precis tid utan folk
dyker upp då de kan.

Var länge sedan jag var i hufvudstaden så har tappat koll på vilka ställen
som kan vara bra. Enklast är om det är något ställe med långbord så man kan
sitta alla tillsammans. Typ Tirol på Grönan, men finns säkert ännu bättre
ställen.

Om ni tycker detta kunna vara en bra ide, skicka ett mejl så skapar jag en
liten separat lista där vi kan fixa detaljerna. Kom gärna med förslag på
plats som kan vara lättillgängligt för de flesta.

73 de Mats  RM2D (SM6LRR)

PS   Finns kanske andra personer som inte bor direkt i stan men som också
hänger på