[WWYC] Sv: [OZ-CONTEST] OZ7D

Thomas - OZ1AA oz1aa@qsl.net
Thu, 31 May 2001 18:11:11 +0200

Hej

Synd at de ikke kunne komme i gang fra Odense i denne omgang. Jeg synes
bestemt at OZ7D skal luftes i år. Jeg/vi vil gerne lufte call'et fra OZ7HVI
Hvidovre-afdelingen - ved dog ikke endnu hvor mange operatører vi kan blive.
Problemet er dog, at vi fra Hvidovre kun kan køre et bånd af gangen. Det
ville være fint hvis vi kunne splitte bånd/modes op på nogle forskellige
stationer, så vi ville kunne få et bedre resultat.

Hvad med contest grupper som 5WQ, 5EDR, 7HAM, 5W, 5ESB, 9KY... etc og single
op's som 1LO, 0RS, 1HXQ + mange flere, ingen af jer som kunne være
interessrede i at deltage på nogle af båndene enten SSB eller CW?

Og forresten: Den anden fulde weekend i juli er den 14-15 og ikke den 7-8.

Vy 73 de OZ1AA, Thomas

----- Original Message -----
From: Hans Otto Pyndt <oz5dx@adr.dk>
To: <oz-contest@contesting.com>
Sent: Tuesday, May 29, 2001 10:17 PM
Subject: [OZ-CONTEST] OZ7D

OZ7D er ledigt til IARU-testen
OZ1IKW har meddelt mig, at det ikke har været muligt at få gjort klar til
at køre IARU-test i juli fra EDR's kontor i Odense, så nu er det muligt for
afdelinger eller grupper af amatører at låne EDR's kaldesignal OZ7D til
testen, hvor foreningsstationer (HQ-stationer) er særligt eftertragtede, da
de giver en ekstra multiplier.
Man skal vel kunne køre alle bånd og vøre aktiv hele testen, det er kun 24
timer, 1200 til 1200 UTC,
2'den fulde weekend i juli, 7-8 juli.
Lad mig høre fra jer, så vi kan få luftet OZ7D.

77
Hans OZ5DX

--
FAQ on WWW:               http://lists.contesting.com/oz-contest-faq.html