[TOEC] Då kan vi sluta köra test...

Lars SM4WGB lars at elmqvist.net
Tue May 25 02:25:23 EDT 2004

Hej Teemu o alla andra.

Nja inte tror jag att jag slutar köra test.
För mig är detta en hobby, ett av mina intressen, vid sidan av foto och familj och sommarstuga.
Jag har inte ambitionen att vinna utan att ha lite kul och är nöjd med att komma så högt i listan som möjligt med de resurser och den tid jag ägnar åt testen.
tänker inte lägga så många slantar på hobbyn som behövs för att vinna.
Jag tror och hoppas fler än jag fortsätter köra test utan plaketter o diplom.
Vad är ett diplom värt på längre sikt, i ett vidare perspektiv, jämfört med ett planterat äppelträd?

Jag betraktar ditt utfall enbart som en fortsättning på din personliga konflikt med SSA.

Tack Janne/CER och Erkki/NBE för ert arbete med att få fram snabba resultat.
Det sporrar mig mycket mer än ev. plaketter och diplom.
I det fallet fungerar jag som Pavlovs hundar, reagerar på snabb belöning.

Vi ses i testerna hoppas jag!
Lars SM4WGB med SM4W i test