[TOEC] SM4F i WPX CW

sm3jla at telia.com sm3jla at telia.com
Mon May 31 14:14:03 EDT 2004

Rätta mej om jag har fel men har för mig att 2x1 signalen bara får användas
från det QTH man
man angav i ansökan, eller sviker minnet ?

PS
Har ingen erfarenhet från sommarhoppning i Falun men har
gjort hopp både i 70 och 90m backen på vintern men de e nog
drygt 20 år sen nu, f-n va det går undan ( ja tiden alltså )

/JLA