[TOEC] IARU-Region-1-Fieldday

Håkan Olsson sm6eqo at bredband.net
Thu May 29 02:58:30 EDT 2008

Hej Mats!

Kul! Dock visste jag inte att det fanns restriktioner för
portabelkörning i Ryssland. Missförstå mig rätt dock. Det är inte frågan
om någon som helst seriös satsning från min sida. Snarare en glorifierad
förevändning för att komma ut i friska luften och ha lite kul istället
för att bara sitta inne och mögla framför radion.. :-)

/Håkan