[TOEC] Russian DX Contest 2011 - Rules

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Fri Feb 11 02:16:59 PST 2011

Hej Rolf,

Ska tipsa organisatörerna om att man bör uppdaterna den eminenta listan.

Det finns tvetydigheter mellan reglerna på engelska samt de separata
logginstruktioner som finns.

WRTC 2010 sög en hel del resurser från gänget runt RDXC och det är
förmodligen litet det vi nu ser resultat av då reglerna inte är helt
konsekventa...

Jag gör mitt bästa för att hjälpa till, men det ligger på RDXC:s bord att
korrigera litet tveksamheter.

73 de LRR