[TOEC] Regler för IARU Radiosport Contest

SM5AJV sm5ajv at qrq.se
Mon Jul 4 03:33:46 PDT 2011

Intressant!
Det känns som om det här är en kvarleva från den manuella logrättningen.

Samtidigt får man ta fast på formuleringen "may be dsqualified".
Jag tror inte man diskar en "pico-station" som skickar en sin lilla
logg med 4 QSO varav ett är fel ( > 2% avdrag).

73 & Lycka till alla som skall köra!
Ingemar SM5AJV