SD-User

[SD-User] sd in windows 10

To: SD-User@contesting.com
Subject: [SD-User] sd in windows 10
From: Tommy Clemmensen <tommy@clemmensen.dk>
Date: Sun, 2 Aug 2015 14:59:21 +0200
Jeg har lige instaleret windows 10 på min computer og har SD installeret.

Det virkede fint i min windows 7, og jeg kan da også starte det op i windows 10.
Det ser også ud til at jeg kan bruge det,
men jeg kan så ikke lukke programmet igen uden igennem joblisten.
Det var ikke noget problem i windows 7, dog har jeg aldrig kunne bruge X til at lukke med.

Jeg kan se at SD er en 32 bit og min windows er 64 bit kan det have nogen betydning, min windows 7 var også 64 bit.

/Tommy oz1thc