Vl: [CCF] Kalakukko CW - OH4A(OH6EI) + kommentit

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Wed, 26 Apr 2000 11:33:41 +0300

On pakko tarttua "kynään" ettei alla olevaa viestiä käsitetä väärin:

Tässä asiassahan haisee palaneen käry kun itse wanha Klemolakin on todistusaineistoa esittämässä. Minua (ja varmaan Tomiakin) ainakin nauratti ...

> On se kumma kun miehen sanaan ei luoteta.

Kuka Tomin sanaan ei nyt ole luottanut? Media? Julkinen sana? Tomihan on luotettava mies. Kisan jälkeen 3666:ssa kait lähinnä spekuloitiin osallistuiko Tomi normaalista poiketen high power luokassa koska hänen signaalinsa oli syystä tai toisesta erittäin voimakas. Antennit tuntuivat vetävän.

;=D

73, Timo OH1NOA