Vs: [CCF] OH-test HANDBOOK

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Thu, 12 Oct 2000 22:01:19 +0300

----- >
> Taitaa olla turhan pitkä teksti-tv:on mutta Radioamatööri-lehti varaa
> oikeuden viimestellyn jutun julkaisemiseen kaikin oikeuksin korotettuun
> kirjoituspalkintoon. Pile-Up'in lukijathan nämä asiat jo osaavat.
>
>          Jari, OH2BU

Hienoa olisi jos tuo artikkeli julkaistaisiin ns. normaalina artikkelina eikä upotettuna Radiourheilupalstalle?
Tällöin se saattaisi saada enemmän lukijoita (ainakin muutaman). Lisäksi liittäisin mukaan listan maljapisteihin oikeuttavista kisoista.

Tähän lisäisin ehkä:
"... joissakin kisoissa kuten K.S.Sainio annetaan juoksevan numeron asemasta kuntanumero".

73 Timo OH1NOA
PS: Muistakaan EU Sprint CW ensi viikonloppuna myös! Phonesprintissä workin vain OH6RE:n ja OH6MML:n.

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com