[CCF] OH-test HANDBOOK

Lehto Raimo ELISA raimo.lehto@elisa.fi
13 Oct 2000 08:01:00 +0200

Äkkiä lukien ihan hyvä juttu ! Tämäntapaista voisi kuvitella tarvittavan alkuun
pääsemiseksi. Lisäksi kiinnostuneita mukaan vaikka kerholle takapiruksi. Tai
antamaan kerhon jäsenille ne vähintään 10 kusoa, hi....

Tomi Ylinen OH6EI  (12.10.2000  15:10):
> [...]

>Ollaan kuitenkin kaikki tuttuja ja kavereita pienessä porukassa.
>Kuunnelkaapa liikennettä vähän tarkemmin joskus, varsinkin te jotka ette
>pidä kilpailuista. Kusonpito on enemmän tai vähemmän nopeaa ja tehokasta
>mutta silti leppoisaa ja herrasmiesmäistä.
>
>Kontestiyhteys on lyhyt. Sähkötyksellä 2 tunnin saalis voi parhaimmillaan
>olla 160 ja SSB:llä 250 yhteyttä. Joka tapauksessa kuka tahansa pystyy
>pitämään runsaasti yhteyksiä parissa tunnissa, vaikka ei voittotuloksia
>tavoittelisikaan. Se on hauskaa. Päänahkojakin on kivasti tarjolla.

Raimo Lehto
Laskentapäällikkö
Elisa Communications Oyj
Teletilat