[CCF] Vs: [CCF] Vs: [CCF] omantunnon kysymys -EI SEN TÄÄN

Safering Oy safering@kolumbus.fi
Wed, 18 Oct 2000 20:34:07 +0300

Mutta yx on sentään selvä: Yhteyttä ei ole, jos raportteja ei ole vaihdettu!
Kilpailusanoman puuttuminen taas vähentää pisteitä..., mutta sitähän ei vaaditakaan kertoimiinkaan..???

73 de Keke OH2OT